torsdag 21. juni 2012

Innveiing etter 6 mnd og 9 dgr; minus 30 kilo

I tiden fremover blir det også litt frem og tilbake, med innveiing, reising og spising. Så jeg har lureveid meg idag. Jadda! Minus 30 kilo til sammen fra 12 desember 2011.

DET må jeg si meg fornøyd med. Jeg har vært veldig flink med dietten. Maten kan bli en liten utfordring i tiden fremover med endret spisemønster og -rutiner som jeg ikke kan kontrollere. Jeg har ikke vært så flink med å trene. Treninga skal komme i orden med jobbendring om en måned. Jeg har tømt klesskapet snart 10 ganger og kastet ut for store klær. Jeg har mye bedre plass når jeg flyr, noe som er viktig så lenge jeg flyr hver uke ifm jobb.

Jeg får mer oppmerksomhet, generelt. Ikke bare på grunn av vekttap, men jeg snakker av erfaring når jeg sier at i periodene jeg er slankere så får jeg mer positiv jobboppmersomhet også.

Nå skal jeg på jobb, men dette var en god start på dagen. Og ferien.

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar