mandag 5. mars 2012

Innveiing uke 12 - minus 1,5 kilo. Totalt minus 19 kilo

Egentlig mangler jeg bare 200 gram på å ha gått ned 20 kilo. Ja det må jeg si. Men, jeg teller ikke 100-gram når jeg oppsummerer totalt vektnedgang, for å gjøre det enklere. Jeg registrerer næringsinntak og vekt/centimeternedgang på VGs vektklubb og der registrerer jeg på milimeteren/grammet, men det er mer for å holde oversikt.

Å ha gått ned 19 kilo på 12 uker er fantastisk! Jeg tror kanskje kroppen vil gå ned mer pr uke i en periode, nå som jeg fortsatt har samme næringsinntak, men en mindre kropp trenger mindre næring og vil muligens gå ned litt mer pr uke.

Men, "gubbevares", jeg er knakendes fornøyd. De neste mål blir å følge opp håret, da det er blitt litt tynnere .Jeg merker kroppen prioriterer næring til kroppen, og ikke hår og negler. Neglene fliser seg og knekker. Neste prioritet er å få overskuddsenergi. Det er en følelse i kroppen at jeg er litt tung, eller litt trøtt. Denne følelsen antar jeg vil gå over etter hvert når en mindre kropp får "nok" næring, og vekten kan stabilisere seg.

Sol er det i dag også! Og klesskapene er så og si ferdig ryddet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar