torsdag 17. mai 2012

Innveiing uke 22 - minus 1 kg - totalt ca 27-ish

Nå er det slik at jeg snart ikke tenker på å veie meg lengre. Jeg er fornøyd med vektnedgangen min, og jeg er fornøyd med kroppen. Selv om jeg ifølge BMI-verdenen burde gå ned 20 kilo til, for å nå under 25 i BMI, så tror jeg ikke det. Jeg fikk kommentarer sist uke på min gamle jobb at jeg ikke måtte gå ned mer og bli for tynn. Det er veldig hyggelig å få kommentarer som er positive. Og flere spurte hvor resten av meg var! Haha. Hyggelig.
Jeg har en travel og aktiv hverdag på jobb, og jeg tror det gjør at jeg fortsatt går ned i vekt. Kroppen virker fint, og jeg er blitt raskere på joggeturene mine. Det er ikke et mål i seg selv, men det er nå slik at det vil gjøre det lettere å trene mer og tyngre.
Jeg kommer inn i så og si alle gamle klær som har blitt liggende fra og etter mange slankekurer. Jeg må kvitte meg med en stor haug gamle klær som mye er neste ubrukt. Men, nå er det 17 mai! Hurra. Dobbelt-hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar