søndag 20. mai 2012

Innveiing uke 23 - minus 200g - totalt minus 28 kg

Det går litt opp og ned. Eller, det vil si; det går litt ned og så står det litt stille. Som jeg skrev i bloggen hvor jeg vurderer å veie meg annenhver uke så vil det nå sikkert gå litt saktere. Men, jeg krysset ihvertfall grensa til å ha gått ned 28 kilo. Bare det er jo sinnsvakt. Sinnsvakt bra!
Jeg har begynt mentaltrening for hvordan jeg skal begynne å stabilisere vekta, slik at jeg ikke går ned for mye. Men, foreløbig kommer jeg til å fortsette med Aleris' anbefalte diett; max protein (60-80 gram pr dag), under 10% fett og karbo pr 100% matprodukt. Det går veldig greitt å holde seg til det, ihvertfall 90% av tiden. Og så lenge jeg fortsatt går ned så er det fint. Jeg trenger snart ikke å gå ned mere, for målet har aldri vært å bli tynn. Jeg syns aldri jeg har vært tynn, og jeg ønsker ikke å være tynn. Jeg ønske å være sunn og veltrent.
Og kanskje litt sexy innimellom ved behov.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar