mandag 28. mai 2012

Innveiing uke 24: -200 gram- totalt -28 kg

Den siste uka har jeg spist mer karbohydrater og fett enn normalt. Og langt over den anbefalte dietten fra Aleris på max 10% fett og karbo pr 100 gram matvare. I tillegg har jeg også drukket alkohol. Alt dette har gjort at vekta så og si er stabil. Jeg har forsøkt å spise mye, dvs ofte og så mye jeg får i meg. Det er viktig for at kroppen skal orke lange dager.
Jeg ser at jeg har gått ned i centimeter, og det er også en viktig faktor å huske på når vekta stopper opp.

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Om jeg hadde beholdt denne vekta jeg har nå, så er jeg strålende fornøyd. Jeg MÅ ikke gå ned mer i vekt. Men, jeg skal se hva kroppen gjør i de ukene jeg klarer å holde rett diett, og med litt trening. På grunn av jobben blir det tidvis vanskelig, slik som de siste ukene.

Jeg er ganske glad uansett og fokuserer på alt bra. Nå må jeg få i meg en B-12 sprøyte igjen, for at B-12-nivet skal stabilisere seg. det skal jeg kontrollere i slutten av juni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar