mandag 6. februar 2012

Innveiing uke 8 - null, zero, nada...

Nei, nei, neeeiiii!
Vekta står på null. Jeg lureveide meg jo lørdag og jeg kan jo ikke ha gått opp igjen en kilo på 48 timer. Er det muuulig?!?!
OK! Fokus!
På 8 uker, totalt minus 14 kilo. Jeg har byttet snart to buksestørrelser.
Vektnedgangen synes på meg. Jeg føler meg lettere.
Det går greitt å trene, også å jogge på tredemølla.
Situps går greitt.
Jeg begynner å få dreisen på å spise regelmessig-ish.
FOKUUUS!
Minus 14 kilo totalt.
Jeg vil gå ned mere fremover. Det er helt sikkert.
Klærne er blitt for store!
Magen tåler stort sett den maten den får.
Pust!
OK.
Jeg overlever dette!
Og lykke til til meg neste uke!

1 kommentar:

  1. Kan det være vann?
    kjedelig med platå, spesielt når man har snikveid seg. Håper det endrer seg neste uke :)

    SvarSlett