mandag 13. februar 2012

Innveiing uke 9, minus 1 kilo. Totalt minus 15 kilo

Jeg syns det er litt pussig. Jo mer mat jeg får i meg, jo mer går jeg ned. De ukene jeg syns jeg har vært forsiktig, i den grad jeg er forsiktig, så har jeg ikke sett så mye bevegelse på vekta. Men, noen uker, hvor jeg har spist mye forskjellig, og rart, så går vekta nedover.
Hvis denne teorien stemmer så kommer jeg til å gå ned mange kilo kommende uke. Jeg har nå to uker ferie, og drar til Dubai i morra ettermiddag. Der blir det litt eting. Eller mye eting, som jeg syns.
Når jeg spiser middag så klarer jeg jo ikke å spise en full porsjon. Jeg kan jo ikke kaste 75% av hver porsjon, så jeg drøyer maten litt og spiser to eller tre ganger utover kvelden. Da får jeg i meg mye mer mat enn tidligere. Dette er jo ikke noe revlusjonerende, men kun en bevisstgjøring på at jeg må få i meg nok næring.
I helga var jeg på et utearrangement på dagen på lørdag, det ble litt vanskelig å få i meg rett mat, men jeg hadde med et assortert utvalg. En knekkebrød med pålegg gikk ned og på kvelden ble det mat på hotellet. Buffeemiddagen som kostet over 400 kroner ble litt dyr, så jeg snakket med betjeningen. Jeg endte opp med å få en tallerken med mat bragt til rommet, og koset meg der, tre ganger med middagen. Karbonadene jeg fikk var litt mektige, så de varte hele kvelden.
Siden jeg nå har ferie og skal på tur legger jeg opp til å få trent en del. I tillegg blir det mye gåing. Det er STOORE shoppingsentre i Dubai.
Jeg skal pakke etterpå, og igår tittet jeg i en skuff med bukser som jeg la til side for et par år siden. De Passet nå, de fleste. Det er hyggelig for selvfølelsen og selvtilliten.
Minus 15 totalt. Dæven - I am good!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar