fredag 24. februar 2012

Snille badedraktdamen

Jeg var på Harrytur igår. I Strømstad og på Nordby-senteret. På Nordbysenteret er det en badetøyforretning, og siden jeg skal til Jurmala i påsken på SPA-tur, og siden alle badedraktene mine er for store, smatt jeg innom for å se. De har kjempemye fint. Stive priser, men de hadde noe på salg også. Jeg fant et par badedrakter jeg vurderte, og badedraktdamen anbefalte meg å prøve på. Det gjorde jeg, og da jeg vurderte størrelser sa badedraktdamen; "men du trenger ikke denne størrelsen du! Du må ha en størrelse mindre." Jeg elsker denne badedraktdamen!
Hun fikk se at jeg trengte større størrelse enn hun trodde, men "way to sell swimwear"!
Og når passkontrollmannen både i Dubai og Frankfurt måtte dobbeltsjekke at det var meg på passbildet så er det vel noe som skjer.
Åh! Så motiverende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar