mandag 9. januar 2012

Dag 28 - 4 ukers innveiing

Idag var det tid for å gå på vekta. Det var vanskelig å vente ei hel uke, men det gikk.
Siden jeg spiser med og mer moset og litt grøvere mat tenker jeg at jeg må forvente at jeg ikke går ned så mye pr uke. Kroppen jobber hardere med maten, og det er mer mat som er på vei igjennom systemet.
Det går lettere og lettere å spise mat, og jeg tror nok at det skal gå bra om ei uke da jeg i prinsippet skal kunne gå over på normal mat.
Når jeg går på butikken så spaner jeg igjennom alle hyllene for å se hva som har under 10% fett og karbo. Det er ikke mye, men det er en del. Og det skap bli spennede å se hva jeg klarer å kombinere og lage selv. Det blir nok ikke grandis med det første, selv om jeg syns det er godt og lettvint.

Innveiing idag; minus 1 kilo.
Totalt ned 11 kilo siden innveiing på operasjonsdagen 12 desember.
Det er helt ok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar