torsdag 26. januar 2012

Takk for sist kjære tredemølle!

Så har jeg endelig fått dratt den noe reduserte baken min ut av kontoret og inn i treningsrommet. På tredemølla og joggetempo. Jadda! Det gikk bra! Det var deilig å komme igang. Jeg har ventet på å få ånden i et par uker nå. Og der var den! Å så deilig. Og det at joggingen gikk bra var flott. Ingen smerter eller noen å merke fra magen.
Jeg håper at dette påvirker vektnedgangen positivt da den har stoppet litt opp ifm at jeg har startet å jobbe, og gått over på vanlig mat. Det er vanskelig å følge opp. Men forsøker nå å ligge på 1000-1200 kalorier, med mest mulig protein, og minst mulig karbo og fett. Hvis jeg ikke forsøker å spise mye, havner jeg ned mot 800 kalorier og da tror jeg totalen blir for lite næring. Jeg får kontakte ernæringspersonene på Aleris og høre litt med de.
Jeg var ikke på tredemølla så veldig lenge, men jeg er fornøyd med å være igang.
Siden det er mye vintervær her jeg er så er det ubehagelig å ta en tur ut i kulda og snøen. Denne uka har vi hatt ned i minus 20 grader og da blir det friskt å skulle jogge ute, eller gå en tur. Jeg foretrekker å trene inne, eller reise til varmere strøk å trene.
Nå får jeg holde ut hjemme med vinterføre og innetrening i noen få uker, så får jeg litt barmarkstrening i Dubai. Ikke noe ekte snø der nei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar