mandag 16. januar 2012

Innveiing etter 5 uker

Så var det gått fem uker fra jeg ble operert. Og, det har jammen vært deilig å være hjemme for å få dagene i system. Spesielt har dette vært viktig siden jeg får i meg lite næring, og ville helt sikkert blitt fort sliten om jeg hadde vært i full jobb.
Jeg har fått i meg mere mat i uke 5 og det har føltes bra. Men det tar mye tid og planlegging for å tilrettelegge hverdagen for 5-6 måltider pr dag. Det er jeg ikke flink nok til enda.
Siste uke har jeg gått ned 1,5 kilo. Det er jeg veldig fornøyd med. Jeg tror kanskje at jeg vil se større vektnedgang nå som jeg kan gå over fra moset mat til "vanlig" mat, og jeg kommer også til å begynne å trene. Jeg begynte å jobbe idag, så jeg må være forsiktig, og ta det litt rolig i starten.
Jeg ønsker ikke å slite meg ut med en gang heller.
Kroppen skal få vende seg til alle stadiene i sitt tempo.

For letthets skyld så forsøker jeg å ikke regne med halvkiloer på totalen, så jeg sier at jeg har gått ned 12 kilo på 5 uker.
Klærne begynner å bli slakke, og jeg må begynne å endre størrelse på klærne jeg bruker.
Jeg prøvde en ytterjakke i stad som har sittet trangt, men som nå sitter pent og behagelig.
Det er deilig.
DET er motivasjon det! :-)
Minus 12 dere. Minus 12 kilo!
Weeeee....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar