søndag 25. desember 2011

Dag 11 - 23 desember

Det er dagen før dagen og jeg er nesten oppe i 50 gram proteiner om dagen. Det ideelle er 60-80 gram pr dag. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare det så lenge jeg kun spiser flytende mat.
Jeg spiser youghurt, drikker mye skummet melk, og lager smoothies. Jeg spiser supper og moser i kokt skinke og egg med stavmixer. Når jeg har i kjøkk og egg så orker jeg mindre av suppa. Jeg kan spise 2 dl suppe uten noe annet i, men med kjøtt og/eller egg så orker jeg kankjse 1-1,5 dl suppe.

Jeg har proteinpulver men det har en litt uvant bismak som jeg ikke er så glad i.
Jeg forsøker å ta denne tilvenningen gradvis, og forventer at det blir lettere å få i meg mer proteiner når jeg kan spise moset mat.
Jeg lagde fiskesuppe idag og blandet i fiksepudding med stavmixeren. Det var ok, selv om fiskesuppa lukte pyton. Den smakte bedre enn den luktet heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar