tirsdag 20. desember 2011

Dag 4 - 16 desember

Natta har gått litt bedre. Jeg sover mer rolig.
Jeg pleier å snu meg mye om natta, så hver gang jeg kjenner operasjonssåret i magesekken våkner jeg litt, mest for å kjenne om det er vondt tror jeg. Det er ikke vondt, kun litt ømt, så jeg kan sove videre.

Idag skal jeg våge meg på senteret og treffe ei venninne. Jeg tar kunen kort tur, siden jeg antar at jeg blir fort trøtt.
Jeg tar en smoothie på et caffeeshop, og det går bra. Deilig med smoothie er det også, og mye næring håper jeg. Det står på lista over det jeg skal drikke, selv om denne er uten proteinpulver. Jeg sjekket hva de har i, og de kuttet ut melk og vannet ut juicen for meg. Gikk bra!

Hjemme igjen etter shoppingturen er jeg trøtt, og tar det rolig resten av kvelden.
Jeg tar en posesuppe til middag, og stavmixer inn 3 skiver koke skinke for å begynne å bygge opp kosten til 60-80 gram proteiner pr dag. Jeg får ta det gradvis.
Det blir spennende å lese seg opp på hva som har mye proteiner, og hvordan jeg kan bruke det. Dette i motsetning til å lese hva som har lite fett og karbo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar