mandag 26. desember 2011

Dag 14 - 26 desember

Idag er det to uker siden operasjonen.
Kroppen kjennes helt fin med nesten ikke noen kjent ømhet i magesekken, samme hva jeg gjør.
Jeg får ikke lov å løfte noe som veier over 10 kilo så jeg er forsiktig. Men ellers så kjennes alt bra.
Jeg reagerer med rødhet og sårhet på noe lim på tape som jeg har over to av kikkhulls-sårene, men det er jo ikke verdens undergang.
I dag var det også veiing. Siden jeg skulle reise hjem fra julefeiring, måtte jeg spise/drikke frokost før jeg fikk veid meg.
Jeg har gått ned ca 2-2,5 kilo siste uke.
Ikke så mye som sist uke, men det er jo uansett bra med 2,5 kilo minus på ei uke.

Jeg får fremdeles ikke i meg "nok" næring, men føler meg bra. Jeg får i meg nok væske, og har ikkehodepine eller unormal mørk urin. Dette er det viktig å følge med på og er de første tegn som gjør at jeg selv kan kontrollere formen.
Om et par dager kan jeg begynne å forberede kroppen på moset mat og da vil det blir lettere å få i seg mer næring. Da må jeg også være mer forsiktig med drikke, da jeg ikke skal drikke nærmere enn 10 minutter før et måltid og ca 30 minutter etter et måltid.
Nå som jeg bare inntar flytende næring er dette uviktig.

Totalt ned på to uker: Minus 8 kilo.
Woo-hoo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar