søndag 25. desember 2011

Dag 12 - 24 desember - jingle jingle...

Idag er det juleaften! Jeg er hos familien og har med meg en del remedier for min egen diett.
Dagen går som vanlig med avslapning og tre nøtter for Askepott og de siste julepakkene pakkes inn.

Til julemiddagen lagde jeg grønnsaksuppe (porsjonspose) og skar noe ribbe ren for fett og blandet i med stavmixer. Det ble kjempegodt. Jeg orket ca 1-1,5 dl. Jeg tok faktisk i litt surkål og en liten bit potet også forresten.
Jeg drakk eplejuice, og jeg hadde hatt eplejuice i aquevite-glasset også, slik at de trodde de hadde helt i feil til meg også. Haha. Og jagge liknet eplejuicen på ølet de andre drakk til middage også.
Til dessert blandet jeg litt mager vaniljekesam med cottage cheese. Jeg tok litt rød saus på toppen. Det smakte pyton, men lignet på riskremen de andre spiste. Og det var uansett mange proteiner der, så jeg truet i meg litt.

Litt utpå kvelden fikk jeg truet modarn til å koke opp litt gløg gog jeg tok en halv kopp uten rosiner og mandler. Det gikk også veldig bra.
Det ble en helt fin julemiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar