tirsdag 23. oktober 2012

Innveiing uke 45 - minus 38 kilo

Ojoj. Nå går det unna. Vel, vektnedgangen går totalt sett sakte, men av og til tar den ett hopp---eller hva det heter når det går nedover. Jeg har spist vnlig mat, og tatt kun en treningstur siste uke. Men vekten gjorde et lite hopp nedover.
Jeg tenker jo litt på at det mangler kun to kilo til minus 40 kilo. Eller, siden jeg veide 4 kilo mer sist sommer, enn ved operasjonen, så er det rundingspunktet egentlig allerede nådd. Så jeg er litt ambivalent med dette også.
Og, egentlig mangler det jo ingen ting. Jeg er mer enn fornøyd.

Jeg skal trene imorra. Og forhåpentligvis klarer jeg å motivere meg til å gymme litt mer regelmessig fremover. Litt oppstramming hadde ikke skadet, selv om det går fint med huden.

Vi får se! Jeg rapporterer senere hvordan dette går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar