mandag 23. juli 2012

Jeg tror håret begynner å stabilisere seg

Nå er det 7,5 måneder etter operasjon. Jeg har mistet mer hår enn vanlig, og neglene knekker lett. Dette er en vanlig følge, når kroppen må prioritere næringen den får på kritiske funksjoner. Da taper hår og negler den kampen. Lurer på om Gud egentlig da må være mann?
Hadde det vært dame så hadde hår og negler blitt prioritert?
Vel, nå ser det ut til at håret har stabilisert seg. Jeg syns jeg ikke mister så mye hår lengre når jeg grer meg. Neglene er fremdeles litt sprø, men det skal også gå over. Jeg har ikke tatt noe spesielt (tabletter, mixtur eller lurium) for å begrense hårtap eller strø negler, og det har gått helt greitt.
Det viktigste har vært vekttap, og en sunn kropp i et sunt sinn...eller var det motsatt?
Jeg koser meg i solen og alt er bra!
Jeg får ikke veid meg her jeg er, men skal se om jeg finner en bagasjevekt....:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar