mandag 9. juli 2012

Seks måneder i sol og varme, og mye hardt arbeide

Idag, det vil si etter at vi har sovet litt, reiser jeg avgårde til en ny jobb for seks måneder. Jeg vil ha det veldig godt og varmt de første månedene. Jeg vet ikke hva slags mat jeg får, og det skal bli veldig spennende å se. Om jeg liker den, og om magen min liker den.
Og videre så får jeg tid til å trene hver dag. Da kan jeg bruke tid på å stramme opp huden, bygge opp litt muskler der fettet er igjen, og forme kroppen litt. Det ska bli spennende.

Jeg skal forsøke å holde dere oppdatert. Tanker går fortsatt igjennom hodet, takk for det!, og det er mange tanker jeg trenger å bearbeide. Det er kun syv måneder siden operasjonen. Ting tar tid. Og det er helt greitt. Jeg ønsker ikke å stresse. Verken med mat, trening eller overflødig hud. Vi tar litt om gangen.

Nå først, ny jobb, og så ser vi hvordan ting går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar