mandag 9. april 2012

Innveiing uke 17 - status quo - totalt minus 23 kilo

Etter mye god mat og mye god drikke i Lativa så viste vekta akkurat det samme som for en uke siden. Det var forventet, siden jeg har lata meg litt. Selv om jeg har tatt undervannsmassasje som foresvevet meg som tortur med høytrykksspyler så gikk jeg nok ikke ned i vekt, kun i selvfølelse etter den seansen.
Nå er jeg tilbake på jobb, starter ny jobb i morra med lange dager de første ukene. Så jeg må konsenterer meg om å få med meg gode mellommåltider og rekke nok mat og næring. Og, ikke for mye kaffe.
Det blir en del stillesitting men det er ganske tungt å drive med nytt mentalt arbeid også.

Det blir spennende å se neste uke. Jeg er snart nær 25 kilo minus - det er fantastisk!
Påsken er over, så er også alle gode lange måtider, og fokuset er tilbake på god og riktig næring og trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar