mandag 12. mars 2012

Innveiing uke 13 utsatt

Litt kjedelig egentlig, men jeg er på telttur med jobben. Dere forstår sikkert hvor jeg jobber, og jeg har ikke med meg badevekta ut i skauen. Det blir spennende å se om jeg klarer å få i meg nok næring, riktig næring og holder ut lange arbeidsdager. Det er enda en og en halv uke igjen av teltturen og det blir veldig spennede å gå på vekta når jeg til slutt kommer hjem.

Jeg har bunkret opp med knekkebrød og tubeost. Jeg har vært vågal og kjøpt skinkeost på tube, ikke mager skinkeost på tube!  Hehe. Noe skal man jo gjøre. Vi har høy karbo/fett mat tilgjengelig, men har heldigvis luftige brødskiver med pålegg tilgjengelig. Pakker med to osteskiver, heller ikke de lette eller magre, får fungere som mellommåltid. Om jeg blir slapp utpå ettermiddagen eller kvelden og må forsette å jobbe får jeg forsøke de små søte tubene med nugatti. Både karbo og fett gir forhåpentligvis mer energi enn jeg vanligvis inntar, og det trenger jeg nå.
Jeg har ikke tilgang til melkeprodukter på to uker og det er ikke så griett. Jeg starter alltid dagen med et glass skummet melk og en 0,0 fett yoghurt. Da starter jeg med gode proteiner tenker jeg. Her blir det mye vann, i tillegg er det kaffe, kakao og solbærtoddy tilgjengelig. jeg har med tepulver fra Herbalife og satser på at det også kan være med å hjelpe på energien. Det påståes at Herbalife-teen gir energi, slik at man skal være forsiktig med den på kvelden. Jeg sovner uansett hva jeg drikker om kvelden, så det er ikke noe problem. Men nå som jeg i prinsippet er underernært etter operasjonen vil kanskje effekten bli en annen. Vi tester!
Kryss fingrene for at jeg holder ut i snøværet, med vannbad i teltet (pga oppvarming) og alle klærne i spølesekker (heldigvis at jeg tok med det for ellers ville alt vært vått allerede). Og jeg ser frem til å dusje om en uke eller så.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar