søndag 25. mars 2012

Innveiing uke 15 - minus 3 kg, totalt minus 22

God morgen!
Etter to uker hvor jeg ikke kunne veie inn, og jeg har spist mye mer karbo og fett enn jeg ønsker, så har jeg endelig en vanlig mandag hvor jeg har mulighet til å veie inn. Og, minus 3 kilo - totalt på tre uker da - er bra. Totalt har jeg gått ned 22 kilo siden 12 desember. Jeg er veldig fornøyd.

Kroppen har endret seg veldig mye. Huden tar jeg fint inn, og med god trening og behandling (type spa!) tror jeg avtalen min hud og jeg har (om at vi ikke trenger kirurgi for å fjerne overskuddshud) holder.
Jeg har ryddet ut for store klær fra klesskapet fire ganger, og må nå bruke noe av de minste klærne jeg har. Jeg har tross alt en lang erfaring med jojoslanking og har mange størrelser i hus. Nå begynner det å skorte på kleslagret. Jeg har vel 5 søplesekker med klær som er for store.

Jeg var i en sportsbutikk onsdag og kjøpte en Bergans dunjakke for damer, i str XL, og den passer flott. Bergans jakker har ikke passet meg før, ihvertfall ikke på mange år. Og normalt har herrejakkene passet bedre over baken, selv om de har sett ut som sekker over skuldrene og overkroppen.

Nå er det mye lettere å gå lengre strekninger. Selv om jeg alltid har trenet u- og regelmessig, har jeg hatt god grunntrening og mye muskelatur under alt fettet. Det er ikke tvil om at jeg kjenner at kroppen er lettere. Nå begynner snøen å forsvinne, og veien blir bare. Da er det tid for å ta ut løpeskoene og komme seg ut. Vårens vakreste eventyr, å ta seg en joggetur i skauen! Eller langs veien for den saks skyld. Jeg bor da på landet hvor det er mulig!

Ha en god uke! FOR et godt valg jeg gjorde 12 desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar