tirsdag 21. februar 2012

Det var da voldsomt som klærne vokser i klesskapet

Idag skulle jeg gjøre meg klar til et møte, og gikk igjennom klesskapet for å finne en overdel.
Jeg hadde en opprydding ved juletider, og bukser som passet da er blitt for store. De ble ryddet ut forrige uke. Denne gangen var det overdelene som jaggu har vokst i klesskapet. Den grønne favoritt-skjorta mi er så og si blitt for stor. MAKAN! I LOVE den grønne skjorta mi!
Så da får jeg bruke litt tid nå på å rydde ut de overdelene som er blitt så store at de ikke er kledelige lengre. Når jeg først har betalt 100 000 kroner for å gå ned i vekt så skal jaggu det synes også. Jeg skal ikke gå i bole-bukser, grilldress, eller overstore t-skjorter eller skjorter. Pffftttt....

Så nå må jeg finne frem overdeler med markert liv, belter, smalere bukser som blir flatterende med tunikaer over etc. Og det er kanskje på tid å sjekke undertøysskuffen også.
Når man føler seg vakker under, så blir man vakker utenpå. Whatever- men for store klær er ubehagelig, stygt og ikke flatterende.

Men, jeg smiler litt i sjegget (figurative speach), det er jo hyggelig da!
På ferie kjøpte jeg nå slik rosa/ferskenfarget jeans som er på pop i vårmoten. DEN skal passe flott ganske snart (kjøpte den litt tight).
Den skal jeg bo i, i hele våres.
Ha en god opprydning i vårgarderoben!

1 kommentar:

  1. Jeg minner om de klesløse og nesten bostedsløse i N-svingen 13 som tar i mot gaver fra oven.

    SvarSlett