mandag 13. februar 2012

Når klærne vokser i skapet, og ikke krymper lengre

Jeg pakker til ferietur. Og siden det er over 20 grader dit jeg skal så driver jeg og finner frem lettere sommerklær. I jula tok jeg en liten opprydning i buksehaugen min, og la til side det som ikke passet. Når jeg idag går igjennom hele passe-haugen så har de jaggu vokst i skapet!?!?
OK, så har jeg gått ne 15 kilo, men buksene kunne jo passe fordet! I høst kjøpte jeg lette sommerbukser og -piratbukser fra Zizzy på salg. Klærne der er jo veldig dyre på fullpris. Men, nå - selv om prislappen henger på - så er de jammen blitt for store. Og jeg har ikke noe imot store klær, men disse er alt for store.
Jaja, da blir det å lete frem andre klær da, i mindre-haugen.
Det er jo litt koselig også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar