søndag 5. februar 2012

Osteknekkebrød - finns dom?

JADDA! Etter tips har jeg nå lagd hjemlagde knekkebrød jeg også.
Ikke slike som mine venner lager, som også er veldig gode, men slike som er fulle av protein for oss som trenger det.
Jeg har en pakke ferdigskivet Synnøve Finden lettere versjon, og tok fire skiver som jeg brettet dobbelt. Jeg la de på bakepapir på en tallerken og satt de i mikorovnen i 3 minutter på max.
En deilig ostelukt spredde seg i kjøkkenet!
Da de var ferdige har de fått stå på benken og avkjøle seg. Nå er de kalde og stive. Disse anbefales å bruke til knekkebrød med mye pålegg på, eller til snacks.
De må jo være glitrende å kaste i veska når jeg skal på shopping eller reise.
Og de må jo også smake godt med Maarud dipposer blandet i rømmekolle, og brukt som kjeks med dip.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar