søndag 25. desember 2011

Dag 13 - 25 desember

Åh! Jeg gleder meg til uka når jeg kan begynne å spise knekkebrød og moset mat. Det skal bli godt.
Jeg håper jeg da klarer å få i meg nok mat. Dvs, nok næring (proteiner).

Idag lagde jeg havregrøt til frokost og hadde på skummet melk og bittelitte sukker. Det smakte godt og magen sa ikke noe på det.

Til måltid nummer to lagde jeg ertesuppe (posjonspakke igjen) og mixet i ribbe renskåret for fett. Det smakte kjempegodt!

Jeg har fått i meg yoghurt, mye vann og litt te. Jeg må vel forsøke å ha i meg noe annet også.
Jeg spiste en halv banan på dagen igår forresten. Jeg hadde ikke fått i meg noen ordentlig forkost utenom yoghurt og og melk da jeg drev og pakket og det var et par timer til julemiddagen.

Når jeg har spist og blitt mett så tar et kun et par timer før jeg er sulten igjen. Dvs før magen romler. Jeg føler ikke noen sultfølelse i hodet.
Jeg antar den er operert bort med den delen av magesekken som ble fjernet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar