tirsdag 20. desember 2011

Dag 2 - 14 desember

Endelig kan jeg reise fra sykehuset. Jeg blir hentet og det går helt greitt å gå ned til bilen, og sitte på på humpete veier. Vi var innom apotek og butikk slik at jeg fikk handlet.
Og nei, jeg tror ikke noen kunne se på meg at jeg var operert!
Jeg skal ikke bære noe som veier over 10 kg den første tiden, så jeg skaffer meg bærehjelp når de trengs, f eks til bagen da jeg dro fra sykehuset.
Hadde kanskje pakket litt mye, men man vet jo aldri.
Grilldress var definitivt mest behagelig å tøfle rundt i, og ligge i senga med.
Jeans tror jeg hadde blitt litt hardt.

Utover dagen tar jeg ikke smertestillende, men for å være sikker så tar jeg 2x500mg Paracet før jeg legger meg. Legen sa jeg skal bruke Paracet som første-medisin, og så de sterkere medisinene ved behov.
Natta gikk greitt i normal seng, men jeg kjente at det hadde vært greitt å hatt hevet overkroppen noe. Det kjente som om det ble litt strekk i magen ved å ligge flatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar