søndag 1. januar 2012

Dag 19 - 31 desember - Nyttårsaften

På besøk hos en venn i utlandet var det spennende å se hvordan magen skulle takle sine første dager på moset mat, og hvordan min venn skulle håndtere meg og min mage. Dette har gått kjempeflott!
Vi har spist eggerøre med bittesmå laksebiter til frokost. Sundt og godt! Vi har drukket te og juice så jeg har fått i meg nok væske! Vi har vært ute og shoppet og vært på juicebar og drukket juicecoctail!

Nyttårsmiddagen var en rotmos av søtpoteter og andre spennede rotfrukter. Laks marinert i urter og krydder ble bakt i stekeovn innpakket i aluminiumsfolie. Jeg spiste et halvt stykke lask og kanskje 4 spiseskjeer rotmos. Det smakte fantastisk godt! Og magen likte det godt også!
Så lenge jeg spiser sakte så går maten ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar