mandag 30. januar 2012

Innveiing uke 7 - minus 1,6 kilo - juhuuu (totalt -14 kilo)

(Jeg er nå over halvvegs ned de kiloene jeg ønsker å gå ned, har litt mer igjen for å få normal BMI dog)
Ja dette var bra. Nå ble jeg fornøyd. Minus 1,6 kilo. Så da har ikke jobbstress så veldig negativ virkning tror jeg. Og siden jeg både har begynt å jobbe OG begynt å spise vanlig mat så er dette flott.
Hvis jeg er heldig og flink, og fortsetter å trene, så får jeg godt utslag på vekta om en uke også.
Denne uka er jeg på seminar og bor på hotell. Når man får buffetlunch så burde det jo være mye å velge i der. Og gode middager også. Men etter å ha spise en lite grisebit til lunch, med litt tomat og avocado til, og kanelbolle til kaffen (som jeg ikke spiste) så er jeg litt skuffet. Middagen var ørkt ørret til forrett, med dill og dall og dressing og greier. Jeg spiste halvparten av ørreten, mest for å strekke måltidet så mye som mulig. Hovedrett var risotto med mye ost i, med en pølse og to kyllingbiter stablet på toppen. Jeg spise en og en halv kyllingbit, smakte knapt en spiseskje tilsammen av risottoen.  Dette ble litt lite. Det var krokanis til dessert, noe jeg ikke liker, men jeg spise vel en spiseskje av det ogås, for syns skyld.
Så før middag var jeg på den lokale butikken og kjøpte skivet gulost og kokt skinke. Dette for å sikre mellommåltider når bollene ruller inn.
Jeg skal snakke med hotellet i morra ang middag. Vår servitør sa ifra idag før servering at om noen hadde allergier så måtte man bare si ifra. Så, jeg har jo litt allergi mot fet mat, feil mat og ugreit mat. Da sier jeg heller ifra, slik at de kan holde på sausen etc.
Det er godt å få drive med kreativ problemløsning. Dette går bra. Oh. Ja. Hotell. SPA var stengt, men jeg har løpt på tredemølla idag, svømt og vært i badstu så dette er godt.

Klapp klapp for meg selv!
Totalt på 7 uker: minus 14 kilo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar