søndag 1. januar 2012

Min "første" flytur!

30 desember reiste jeg bort for nyttårshelgen. Jeg har spurt på Aleris hvorvidt titanstiftene i magesekken vil slå ut i sikkerhetskontrollen. De mente at de ikke vil gjøre det.
Jeg reiste ut fra Oslo lufthavn Gardermoen fredag og ble ikke stoppet i sikkerhetskontrollen.
Da jeg returnerte idag fra utlandet ble jeg faktisk stoppet i sikkerhetskontrollen der jeg reiste fra.
Siden min karma gjør at jeg blir stoppet ofte i tilfeldig sikkerhetssjekk så kan det hende at dette var tilfelle idag.
Men, det er nå 50% sjanse for at titanstiftene IKKE påvirker scannermaskinene i sikkerhetskontrollen. Men etter min erfaring er det oftere at jeg blir stoppet på de mindre flyplassene i Norge. Jeg flyr mye i jobb og fritid, stort sette minst en-to turer hver uke. Det er viktig for meg at jeg ikke får et forklaringsproblem i sikkerhetskontrollen hver gang jeg flryr. Jeg syns sikkerhetskontroller er irriterende nok som de er!

Jeg melder tilbake etter å ha flydd litt mer.
Jeg skulle egentlig på besøk tre dager etter operasjonen, men siden Aleris krever at jeg er mask 2 timer fra Oslo den første uka måtte denne turen utsettes.

Følg med, følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar